Hi March. Can you please be nice with me?

Aku rasa baru 2 minggu lepas aku ucap 'Happy New Year'. Nampak tak? Masa dah main lari-lari sekarang. Asyik nak main kerja kejar-kejar je dengan aku. Sweet kan? Sampaikan aku dah tak terkejar lagi hm. Apakah semua ini? Bikin aku pusing, bikin aku stres segala. Tak suka lah stres ni, I benci sangat. Macam nak putus urat otak ni memikiorkan hal yang tak habis-habis nak memeningkan aku. Oh no.

Nota PP,PA,BM | Kerja kursus Sejarah & PA yang kena hantar bulan ni | Latihan graf PA yang awesome gila | Exam 2 minggu lagi | Result Sem 1 keluar minggu depan | Latihan 28 soalan PP | Pembentangan Sejarah | 

Senarai diatas menunjukkan elemen-elemen yang aku perlu hadapi dalam bulan Mac 2013.
Gila habaq hang, gila punya banyak macam tu mana aku tak stres weh. Orang yang kuat fizikal & mental je boleh hadapi. Kalau tak, bukan ICU lagi dah, CCU terus. YaAllah, berikanlah aku kekuatan. I'm strong,maybe...

Masuk bab happy sikit, sikit je. Esok aku nak pi Popular Dynamic, beli buku-buku & novel-novel-novel :D Alat tulis etc. Tak sabar ni tapi sebelum tu nak pi perpustakaan awam dulu nak cari balik bahan kerja kursus sejarah. Harap-harap ada lah buku tu :) Kalau takda, naya aku ! Bila dah selesai, kita p makan KFC sebentar :3 
Oh ya ! Aku baru tahu yang Munirah kelas 6AST sama birthday dengan aku ; 3 September 1994 :D Selama ni aku suka cari pasal dengan dia, jumpa dia bila gabung kelas waktu MUET je hihi tak sangka !

Semoga, Allah permudahkan urusanku pada bulan ini dan diharapkan bulan ini lebih baik dari bulan-bulan sebelumnya. Aminn Aminn Aminn...

Mohonlah, jangan politikkan isu perang di Lahad Datu, Sabah. Berdoalah untuk keselamatan mereka disana.
#PrayForLahadDatu , Al-Fatihah kepada anggota yang terkorban. Semoga mereka ditempatkan dikalangan orang yang gugur syahid. Aminn.


Merci d'avoir lu ce post. Faham ke?

No comments:

HAK CIPTA TERPELIHARA AWESOME SEPTEMBER™ 2012 - 2013©