Lelaki memasak?!



Nampak tak kecelaruan sengkuang dengan lengkuas? OhMan, apa ni? Tulah, tau makan je. Bila mak pergi pasar tak nak ikut, ehem. Nak tau fakta pasal lelaki yang pandai memasak ni tak? Taknak, pejam mata okay.

  1. 99.99% lelaki kat Malaysia ni memang pandai masak kari. Sat, jangan bangga dulu, Maggi Kari. kbai
  2. Sememangnya lelaki memang suka memasak tapi lepas tu memang liat nak basuh pinggan cawan periuk belanga.
  3. Lelaki masak, bunyi spatula dengan kuali memang bising macam bertukang rumah. Kemain.
  4. Kadang-kadang lelaki memasak tak pakai baju tapi yang lebih seksi bila pakai tuala je. You sexy and I know it.
  5. Menu utama ; Sardin, telur dadar ditambah pulak dengan kicap cap udang.
  6. Gas yang digunakan untuk memasak memang akan cepat habis sebab guna api yang kuat.
  7. Kalau dapur bersepah tu, normal lah. Lipas pun ada. Mesra alam katanya.
  8. Lelaki tak kisah sangat makan makanan yang dimasak oleh lelaki asalkan perut kenyang hati pun senang.
  9. Masak banyak-banyak selalunya nak bagi mak atau kekasih rasa.
So guys, ada tergolong kat mana-mana tak? hihi. Ini adalah rekaan semata-mata. Tiada kena mengena dengan yang bujang, dah kahwin ataupun duda berhias.

Merci d'avoir lu ce post. Faham ke?

3 comments:

Cik Aida™ said...

lawak laa dialog lam gamba tuu :D

Hafiza Izati said...

@Cik Aida™ yeahh ! :D

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

HAK CIPTA TERPELIHARA AWESOME SEPTEMBER™ 2012 - 2013©