Semalam



Selamber aku je bawa motor dengan takda lesennya p rumah Shuhadah hahah blogger-emoticon.blogspot.com dari haritu dah rancang nak pergi kedai buku then pergi KFC tapi hari jumaat aku baru plan nak p perpustakaan awam sebab nak cari bahan untuk kerja kursus Sejarah tu. Alhamdulillah bahan yang aku nak tu,ada.

Ramai pulak orang kat perpustakaan semalam. Sabtu lepas aku pergi tak ramai pun. .Semalam, tudiaaa penuh orang kat tingkat bawah & tingkat atas. .Nasib baik ada tempat kosong. .Tak sangka terserempak dengan Azimah & Anis . Lepas dah fotostat bahan, aku dengan Shuhadah p kedai komputer sat sebab Shuhadah nak beli ink printer. .Lepas dah beli, baru p Dynamic . Ni lah masanya nak borong satu kedai buku blogger-emoticon.blogspot.com Baucer buku yang aku dapat minggu lepas, aku guna RM150 je. .Selebihnya aku nak simpan dulu. .Yelah,mana lah tau kan kot kot lepas ni ada buku lain nak beli ke. .


Serius ! Memang penat shopping even dekat bookstore tahu -_- Sampai aku dah tak tau nak beli barang apa lagi. .Main ambik je apa yang ada depan mata blogger-emoticon.blogspot.com Lepas dah penat memborong dekat kedai buku. .Kami berempat terus p KFC pulak. .Shuhadah belanja hihi ! Thank youuuuu so much ! Lepas ni boleh belanja lagi, ye idok? hahah. .




Sekarang ni, aku p buat homework ! Dah lah esok ada pembentangan Sejarahhhhh !!! kbai.

Merci d'avoir lu ce post. Faham ke?

No comments:

HAK CIPTA TERPELIHARA AWESOME SEPTEMBER™ 2012 - 2013©