Result STPM Semester 1.




hai... *seret bantal peluk* takda mood sebenarnya sejak 1 jam sebelum waktu balik sekolah tadi.... Result? Heh.... macam apa je.... sepatutnya diumumkan esok tapi aku dah dapat tau harini..... dan keputusannya.... hampeh serius hampeh.... takda apa yang perlu dibanggakan dengan result aku tu... kesimpulannya, aku kena repeat semua subjek lepas semester 3 nanti..... YaAllah, rasa macam lifeless sangat weh..... yeah, aku betul betul betul betul betul kecewa dengan result aku tu...... Kenapa aku dapat result macam tu? Sebab aku malas, yeeee sebab aku malas...... Padan muka hang, Fiza oi.....

Betul cakap cikgu. Nak menangis sekarang memang dah tak berguna pun. Bukan boleh bagi result tu tetiba nak jadi four flat semua. Jujur,aku tak bagitau mama dengan abah pun pasal benda ni. Aku taknak depa kecewa dengan aku :'( Benda sekarang ni salah aku jugak sebab malas nak study dulu. Dok leka dengan dunia sendiri. Sekarang? ha ni makan dia.

Tapi takpa, aku anggap ni satu ujian dari Allah SWT untuk aku :') Saya okay, saya dah besar :') ......

Merci d'avoir lu ce post. Faham ke?

7 comments:

Unknown said...

Semoga berjaya!

Unknown said...

Apa mknn kegemaran awk? Jom join segmen ni http://nasuhanass.blogspot.com/2013/02/segmen-saya-suka-makan.html =)

Hafiza Izati said...

insyaAllah :)

Shakirah said...

cuba lagi goodluck kak ! :)

Hafiza Izati said...

insyaAllah dik, maseh :')

Unknown said...

adik ambil aliran apa stpm? sistem sem ni setakat ni okay tak???

Hafiza Izati said...

@Nana Liena Aliran Sejarah :) Alhamdulillah okay. Bulan depan dah final exam for 3rd sem :)

HAK CIPTA TERPELIHARA AWESOME SEPTEMBER™ 2012 - 2013©