Meet my sayang.


Siang tadi keluar jumpa dengan sayang. Sayang yang ajak sebab segan nak keluar sorang katanya. Nak je aku melompat keriangan masa dapat text tu kat sekolah tapi aku cover. Cuma Fatimah je yang perasan dan berkata 'Untunglah'.

Ya,dapat lepaskan rindu walaupun sekejap dan walaupun tak dapat jumpa sayang aku yang lagi sorang. Esok sayang kita dah nak balik Matrik. Alaaa. Nak jumpa lagi mungkin cuti semester nanti. Lama lagi. Aku masih kenyang makan KFC dengan my sayang petang tadi. Walaupun makan share,tu yang sweet. Hang ada? Tadak. 


Apadia? Sayang tak semestinya BF, ye dok? Tapi dia BFF. Aku bangga. Bangga aku lahir dulu dari budak ni. Walaupun beza 1 hari. Aku,3 September. Dia,4 September. muahahaha.

Izzati, walaupun nama kita sama, walaupun hang muda dari aku beberapa jam, walaupun hang kuat perasan, aku tetap sayang dunia akhirat. *hug tight*
kbai.

Merci d'avoir lu ce post. Faham ke?

No comments:

HAK CIPTA TERPELIHARA AWESOME SEPTEMBER™ 2012 - 2013©