Sepi.

Selamat pagi semuaaaa :3 Phew dalam sejarah aku update blog pagi macam ni haha. Pagi tadi kakak sulung aku yang kejutkan, dia kata macam ni 'manje, nak ikut balik KL tak?' Aku pun 'ha?' *geleng kepala*. 

Masa mandi tadi asyik fikir je nak ikut akak aku balik KL ke tak. Aku keliru. Aku buntu. Memikirkan satu homework pun masih segar dan tak disentuh lagi lol. Aku buat keputusan, TAKNAK IKUT !! Aku fikir, lain kali boleh je pergi sana. 
Pelajaran didahulukan, Homework diutamakan.



Baby Amni & Me blogger-emoticon.blogspot.com

Baby Amni dah takda kat sini.... dah takda suara dia menangis tengah2 malam.... dah takda lagi macam nak suruh aku buat kan susu.... dah takda lagi nak dukung dia sebelum & selepas mandi.... 
I will miss you, baby girl blogger-emoticon.blogspot.com



Merci d'avoir lu ce post. Faham ke?

No comments:

HAK CIPTA TERPELIHARA AWESOME SEPTEMBER™ 2012 - 2013©