Happy Chinese New Year !



Mende ada lagi 1 jam 15 minit lagi nak pukul 12am. Laju je aku nak post pasal CNY. First of all gitu, aku cuti seminggu, paling terbaik bulan ini *dancing* Boleh lah eden nak rehat-rehat kan :3 PANGG !! Homework banyak okay homework banyak *selak2 buku* Normal lah kan kalau pelajar terbaik abad ini takda homework. .Kalau takda, hang bangga lah nyahh ~

Paling malas nak buat kajian soal selidik subjek Pengajian Am ni haa, senang sangat lol. Setakat ni, aku dah buat kajian, homework PA merupakan homework yang wajib ada tiap hari -,- Setiap 2 minggu kena beli pen. Takpa, aku kan cop duit, faham sangat dah.

Sekejap je dah nak masuk hari Ahad. Tak boleh cepat lagi ke? Daripada 24jam, aku rasa harini macam 12jam je haha. .Mungkinkah aku tengah bermimpi? Oh no. Penangan makan limau berkotak2 lah ni gara-gara apek2 kedai tu yang bagi. Angpow taknak pulak bagi kan. Tamak aku ni, bagi kuku nak jari....krik krik krik...

By the way, HAPPY CHINESE NEW YEAR. GONG XI FA CAI, ANGPOW LAI LAI !
AMARAN KERAS : JANGAN MAIN MERCUN, PUTUS JARI KANG ! 

Bunyi mercun malam ni tetap buat mak aku tidur awal okay.


Merci d'avoir lu ce post. Faham ke?

No comments:

HAK CIPTA TERPELIHARA AWESOME SEPTEMBER™ 2012 - 2013©