Nur Khalida Amni.



Melihat kepada entri aku yang sebelum ni, sepatutnya aku pergi KL dengan mama sebab nak melawat kakak aku yang baru lahirkan bayi perempuan hari khamis lepas. .Nasib baik mama tak beli tiket bas lagi sebab kakak aku & her family yang nak datang sini. .

Pukul 1 lebih tadi, kakak aku dah sampai Taiping dannnn ada baby Amniiiiii !! :D EXCITED !! yaALLAH! COMEL GILAAA ! *scream* muka bulat tapi mata sepet sikit hihi. .Tadi ada nurse datang rumah sebab nak check baby Amni & nurse tu cakap yang baby Amni ada tanda nak kena Kuning. .So, esok kena bawak baby Amni pergi klinik. .


Eksklusif ! Hanya ada kat blog ni je.


Banyak kali baby Amni kena cium dengan aku sebab nak bau syurga punya pasal :') wangiii 
sekarang umur dia baru 3 hari. .
Nur Khalida Amni, besar nanti jadi anak yang solehah tau? Belajar pandai-pandai dan senangkan hati ibu & abah :') insyaAllah...


Merci d'avoir lu ce post. Faham ke?

4 comments:

MyFreeMinded said...

Insya Allah.. Lama dah tak bau baby.. Best kan bau baby..

Hafiza Izati said...

best best ! wangi jeee :D

Unknown said...

dah besar mesti cun..hehe..

Hafiza Izati said...

amboii ~ haha insyaAllah :3

HAK CIPTA TERPELIHARA AWESOME SEPTEMBER™ 2012 - 2013©