Mereka Rindukan Saya..

Assalamualaikum pembuka bicara,Salam hormat dan salam 1 Malaysia kepada semua warga blogger yang tinggal di luar mahupun di dalam Malaysia *ayat bunge2*
Jadi,puasa hari yg kedua ni macam mana? Kalau aku,so far so good :D Masa kat sekolah dulu,pantang nampak muka student yang ceria+riang confirm kena attack dengan budak2 yang puasa sebab budak2 yang muka ceria+riang ni tak puasa katanya - "muka kenyang"
Hey! pandai laa hangpa nak judge orang yang puasa ni tak puasa ehhh. .Eee sakit pulak jantung hati kite =='

Harini entri aku nak cerita pasal "Mereka Rindukan Saya"
Siapakah gerangan yang meniduriku merinduiku? *untunglaa ada orang yang rindu*
Sebelum tu,jom tengok capture yang kat bawah ni :)





Kalau nampak words 'manje/anje',abaikaaaaaaan. .Buat2 tak nampak perkataan tu tau ~


Okay,insan2 di atas ni laa yang rindukan saya. Ecewah :') Memang terharu gilaaa!
Yeah,kami hampir dah emm 3/4 bulan tak jumpa since ambik result SPM bulan Mac haritu,then aku pulak pergi PLKN 2 bulan lebih. So sad.. Balik je dari PLKN,aku dapat tau dorang dah sambung belajar. .I'm really happy for them even ada rasa sedih jugak sebab tak dapat nak jumpa dorang :) Nak jumpa pun mungkin Hari Raya nanti. .


Kami selalu lepak sama-sama bila waktu habis sekolah iaitu kat kantin sekolah hahah XD Kami rapat sejak masuk kawad Kadet Polis tahun 2011. .Aku tak sama kelas ngan dorang pun,cuma Izzati & Husna yang satu kelas. .3 orang tu semua budak Sains,aku je budak Akaun >< 
Hedzrina - Universiti Teknologi Mara (UiTM) Perak Kampus Seri Iskandar
Husna -  Kolej Matrikulasi Perak (KMPk)
Izzati -  Kolej Matrikulasi Perak (KMPk)

Aku ada gambar ngan Izzati,Husna,Hedzrina :)



Me & Izzati


Me & Husna



Me & Hedzrina


Sabda Rasulullah s.a.w yang maksudnya: “Tiga perkara yang boleh mengeratkan persahabatan dengan saudaramu iaitu memberi salam apabila bertemu dengannya dan menyediakan tempat duduknya dalam sesuatu majlis serta panggillah ia dengan nama yang paling disenanginya.”
Riwayat Al-Tabrani

Merci d'avoir lu ce post. Faham ke?

No comments:

HAK CIPTA TERPELIHARA AWESOME SEPTEMBER™ 2012 - 2013©