Stres yang amat.




Assalamualaikum..
Emmm takde nak taip apa sangat sebenarnya. Cuma mood sekarang ni tengah stres gila gila pasal kerja kursus untuk Pengajian Am, Sejarah dengan Pengajian Perniagaan. k bye :(



aku-stres aku-stres.gif

Merci d'avoir lu ce post. Faham ke?

4 comments:

myfreeminded said...

Biasalah tu kan, tekanan senantiasa ada, baik untuk belajar mahupun mengajar. Hehe

Hafiza Izati said...

yeahh :) susah dulu senang kemudian :)

ateinadia said...

hidup nie mmg tak sah kalu tak sress .. sbb tu pnting cra2 nak hlangkan stress.. search kat google erk.. hu2

Nana Liena said...

form6 rupanya..biasala tu..huhu.. tak sah kalau tak stress dlm hidup..hehe..

HAK CIPTA TERPELIHARA AWESOME SEPTEMBER™ 2012 - 2013©