Setia Hujang Nyawa.



Secara jujurnya, aku layan cerita ni bukan dari episod pertama sebab err ntah... Mungkin masa tu tak berapa nak layan tv sangat. Tapi bila masuk episod Zain tengah sweet2 dengan El, buatkan aku hari2 layan cerita tu sampai lah sekarang :D Zain ni kejam jugak aku tengok kadang-kadang -,- hahah. Tapi lama-lama nanti mesti okay balik dorang tu, macam aku taktau :p Lagu2 dalam cerita tu pun memang kena lah ngan jalan cerita tu. .

  • Ada-Mu - Najwa Latif
  • Maafkan Aku - Last Minute
  • Mata Hati - Nubhan
  • Sastera Si Kupu-Kupu - Mimie Haris
  • Setia Hujung Nyawa - Fiq ft Gjie



Setahu aku cerita Setia Hujung Nyawa ni diadaptasikan dari novel & dapat info yang cerita ni agak lari sikit dari novel asal. Tak kisah laa, janji sweet :3 Aku pun dah lama gila tak layan novel. Al maklum lah, sibuk study lah katakan. .Takpe, dapat baucer nanti, aku beli novel banyak-banyak :D Adiosss.

Tiada insan suci yang tidak mempunyai masa silam, tiada juga insan berdosa yang tidak mempunyai masa hadapan..

Merci d'avoir lu ce post. Faham ke?

No comments:

HAK CIPTA TERPELIHARA AWESOME SEPTEMBER™ 2012 - 2013©