Bila Perut Lapar ...

Assalamualaikum !
Hello !
Kon'nichiwa !
Annyeong !
Hai kepada semua blogger yang arif lagi bijaksana ;)

Disebabkan aku ni budak lepasan SPM,selalu jugak aku bangun lambat >< Orang tua-tua kata 'rezeki tak masuk'. Betul laa tu,aku pergi dapur tak ada makanan T__T Maggi pun tarak,mama kerja,abah pulak pergi bandar. .



Bila dah mandi,sempat jugak aku layan tv - 5 Rencah 5 Rasa, suka gila slot tu plus ada Chef Sherson err Sher sen #?? haa tak kisah laa,baru tau dia tu chef lepas guna khidmat Pak Cik Google ><. Yang resepi hari ni sempat tengok part Kek Salak + Jus Belimbing Susu je. .Macam sedap,laju je dia masak,bila nak ambik bahan-bahan je mesti dia petik jari hahah

Jatuh jantung dan hati tengok ke'handsome'man beliau 

Sentap hati mak nak :O
Kacau jangan tak kacau !! :D



So macam biasa,aktiviti aku hari-hari bila waktu tengahari je mesti on lappy,online FB dan BLOG plus kalau rajin selalu jugak surf internet. .Coincidentally,masa tu perut tengah lapar TAK macam seminggu tak makan,aku google laa pasal resepi nasi goreng paling simple,cepat dan mudah. .Bila dah jumpa tu,aku tak guna pun resepi diorang HAHA. .Dengan senang hatinya aku buat resepi sendiri ;D


Bahan-bahan yang aku tumbuk guna lesung batu tu resepi macam orang lain jugak. .Bila dah masak macam gaya Chef Wan,terhidanglah aroma yang membuka selera aku. .Marvellous ++ Delicious :D
Menu : Nasi Goreng Sesuka Hati

Don't Judge a Book by Its Cover !


p/s : Makcik dan Pakcik kat luar sana,LULUS tak kalau saya jadi menantu? #gelaksopan

Merci d'avoir lu ce post. Faham ke?

6 comments:

Deela said...

pagi td pun tgok 5 rencah 5 rasa tuh :)
sedap je dia buat.

Hafiza Izati said...

@Adila Saidi kannn? :O memang nampak sedap !

CintaKhadijah said...

ok2. anda lulus jd menantu mak saya. keh keh keh..

chef tuh memang ensem! ^^p

Hafiza Izati said...

@CintaKhadijah haha :D calling2 bila nak hantar rombongan meminang XD jkjk, betulll dia handsome :3

ciK_Nana said...

chef tu mmg ensem..... !!! mknan yg xsdp pon tros npk sdp klau tgk dier..hahaha

Hafiza Izati said...

@ciK_Nana wahh dahsyat tu ! :D

HAK CIPTA TERPELIHARA AWESOME SEPTEMBER™ 2012 - 2013©