Goodbye January and Welcome February :)

Assalamulaikum kakak-kakak cun,adik-adik comel & abang-abang handsome :D


Amacam bulan Januari? ada baik ka? Sesetengah orang ada yang kata baik sebab time tu maybe dia dapat gf/bf baru,dapat DSLR #ehem!,ada yang dah kahwin etc. .Ada jugak yang kurang best macam CLASH #bunyi kaca pecah,hari-hari kena buat homework yang membosankan dll. .biasalah kan. .dah hidup tu,the days we've been through similar situations,tak kisah lah hari apa ke,bulan apa ke :)


Bulan Januari bagi aku,emmm boleh laa,tak teruk mana pun. .Still have to make a lot of work even sekolah dah habis and enjoy my life hewhew -.- dah tak sekolah tak nak duduk saja kat rumah, $$$ pun tak masuk so tak syok lah kalau purse asyik empty je kan. .Genap sebulan aku kerja kat SWH Sdn Bhd tu. .Ada lah sikit pengalaman aku kerja ngan orang luar,layan kerenah customer hari-hari. YES,HARI-HARI sebab aku takda cuti,kata pun part time,nak cuti mende hahaha. takda laa penat mana sebab kerja 4jam sehari. .dah kerja ni tipu laa kalau takde member kannnn :D 1st day aku start kerja,orang yang seangkatan ngan aku is chinese girl,Yoke :) dia yang tegur aku dulu sebenarnya. Aku nak tegur orang? awkward seh ._. Orang kedua yang aku kenal, Prema,indian girl :) haaa! 1 Malaysia tau kami ni hahaha. Kay berapa hari lepas tu,aku kenal ngan Nur Shahirah Zulkeply . At first,kami reply-reply senyum je,aku senyum kat kau,kau senyum kat aku balik hahaha. Then ada senior kat tempat kerja ni,Kak Emi, yang macam buat kami lagi rapat kot? haaa something like that ;) Here we goooo ... 


Cik Shahirah

- Suka baby yang comel-comel katanya :D
- have a sweet smile :)

Yang ni pulak aku kenal dia lepas berapa hari aku jumpa Shahirah. Nama dia Hidayah Azlan . Ni pun sama,kami just berbalas senyuman je #cewah. .bila dah lama sikit baru lah nak tegur- tegur semua :) dia lawaaaaaaa plus dia lagi tinggi dari aku lol hahaha. Ex student Sekolah Menengah Sains Kepala Batas Penang. see,budak pandai ni ;) wanna see her face? tehee ~

 

- Anak rimau Korea haha :D
- Favorite Quotations, Just The Way You Are :)


 dua dua awek lawa ni ex student SMKDB aka Sekolah Menengah Dr.Burhanuddin or macam sekolah yang sekitar dengannya lebih mesra dengan panggilan sekolah DB :p

HAPPY BIRTHDAY TO YOU,
HAPPY BIRTHDAY TO YOU,HAPPY BIRTHDAY TO ALL OF YOU ~~ HAPPY BIRTHDAY TO YOU ...
Budak2 bawah ni semua yang lahir pada bulan Januari :)
Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki,Hope hangpa bahagia disamping insan tersayang #bergenang airmata. May Allah Bless All of You :) The more important is I love you guys so much ! I will never forget our friendship until my last breath :')


Nur Zahirah - kami jadi kawan since sekolah agama masa darjah 1 dulu. Dah nak masuk 8 tahun kami tak jumpa sebab dia dah pindah :( I miss all of our memories :')



Aisyah - ni pulak,kenal sejak Tingkatan 1,kami jumpa bila ada subjek PJK je hahaha . We still have become good friends until now :)

Izzati - budak ni bukan kawan but dia sepupu kesayangan aku :D kira macam sepupu yang paling rapat ngan aku lah jugak. .Dia baru form3 and PMR candidate. .Goodluck !
Dia ada blog,if korang nak usha KLIK SINI


Faizul Hilmy - Kenal dia ni sejak Tingkatan 4 sebab kami jadi classmates :D Faizul ni memang sporting and jenis peramah orangnya, Memang best kawan ngan dia ni :) pendek kata dia ni jenis orang yang senang dibawak berbincang :D Masa form4 jadi monitor,masuk form5 terus tukar jawatan jadi prefect haha

Izzati Amira - the last one, aku lebih mesra panggil dia Izzati dari Amira XD. Kami kenal since Tingkatan 1 plus dia classmates yang first tegur aku masa tu :') Dia siap minta biodata aku lagi hahaha tak tau lah dia still ingat ke tak kan,btw last time jumpa dia masa raya tahun bila entah. Makin chubby dia sekarang :D Now dia tengah menjalani PLKN hihi #Kami Wira Wirawati Negara blablablabla. .nanti turn aku pulak,CAN't WAIT !!

Sampai sini je,nanti aku post entry yang lain pulak ;) adiossss.

Merci d'avoir lu ce post. Faham ke?

No comments:

HAK CIPTA TERPELIHARA AWESOME SEPTEMBER™ 2012 - 2013©