Lain yang aku cari, lain yang aku jumpa.

Sebenarnya dari semalam lagi aku sibuk cari KOTAK PENSIL. Yelah, rabu ni kan dah start sekolah,kotak pensil tu memang aset terpenting tau! Then, tengahari tadi aku kemas satu bilik aku semata-mata nak cari kotak pensil. Penat ohh! hahaha akhirnya!, tak jumpa pun, sadlife. Tapi aku jumpa yang ni ....



Aku tak pernah teringat yang aku ada simpan. Kalau ada isi takpelah jugak tapi tak pun, semua dah guna. RM100 lebih jugak tu, phew. Kayap ~

Merci d'avoir lu ce post. Faham ke?

2 comments:

myfreeminded said...

Teringat masa muda remaja dulu saya ada kumpul kad telepon, yg dedulu besar dan ada gambar, kat beribu kat total nilai yang dah abis belanja tu. :)

Hafiza Izati said...

hahah bila fikir2 balik, byk duit kita habiskan untuk beli benda tu je ~

HAK CIPTA TERPELIHARA AWESOME SEPTEMBER™ 2012 - 2013©