ESOK?! RESULT SPM?! apa semua ni?!!

Assalamualaikum :)

just nak bagitau kat hangpa semua ...
esok, 21 Mac 2012, saya Norhafiza Izati Binti Hairuddin, akan mengambil keputusan SPM pada pukul 10 dan ke atas tapi cikgu suruh ambik pukul 12pm - 1pm. .
aku tak nak laa ambik awal-awal,biar orang lain ambik dulu HAHA. .KALAU result aku tak okay,aku nak menghilang dari alam siber ni #CakapJe.
Perut aku asyik kecut je dok memikior pasal result ni T_T

AKU NERVOUS WEH!!



"YaAllah YaRabbi YaKarim
Berikanlah aku dan sahabat sahabatku yang lain keputusan yang cemerlang..."

aminnn..

warga blogger semua,doakan kejayaan saya dan kawan2 saya ye :)

nanti kalau dah dapat result,aku akan buat entri lagi ehee ~

Merci d'avoir lu ce post. Faham ke?

No comments:

HAK CIPTA TERPELIHARA AWESOME SEPTEMBER™ 2012 - 2013©